Často kladené otázky (FAQ)

Jaké barvy skleněných obalů jsou v nabídce Vetropacku?

Našimi standardními barvami jsou bílá, zelená, hnědá, primeur, vetrogrün, olivová, feuille-morte a cuvée. Samozřejmě jsou také možné individuální barevné odstíny. Při barvení ve feederu vzniká kobaltově modrá, světle modrá, světle zelená a černá barva.

V čem se liší standardní a vlastní formy?

Standardní formy mohou používat všechny stáčírny. Náklady na formy se započítají v adekvátním podílu do ceny za kus. Vlastní formy vyrábíme výhradně pro konkrétního zákazníka. Náklady na formy jsou buď jednorázové, nebo se započítají v adekvátním podílu do ceny za kus.

Jak dlouho trvá zpracování projektu pro vlastní formu?

Od prvních nápadů až po hotový technický výkres uplynou přibližně tři až čtyři týdny. 

Jak dlouhá je dodací lhůta pro vlastní formu?

Od schválení výkresu modelu zákazníkem až po dodání to trvá deset až dvanáct týdnů.

Existují ve Vetropacku zušlechtěné nebo zdobené skleněné obaly?
 Jaká je minimální velikost výrobní dávky?

Skleněné reliéfy vyzdvihují individualitu produktu. Jsou oblíbenou metodou zušlechtění skleněných obalů. Ve spolupráci s profesionálními partnery nabízíme také skleněné obaly s dekoracemi (sítotisk, lak, matování atd.) Zušlechtění je možné od malých výrobních dávek až po velké série.

V čem spočívá z pohledu výrobní techniky rozdíl mezi jednorázovými a vratnými skleněnými obaly?

Vratné skleněné obaly jsou kvůli opakovanému plnění a mytí vystaveny většímu zatížení. Vyrábí se proto se silnějšími stěnami a vyšší hmotností. Jednorázové skleněné obaly si naproti tomu vystačí s tenčími stěnami a jsou lehčí.

Jak často lze používat vratnou láhev?

Vratná láhev má životnost až 60 vratných cyklů.

Jak kontroluje Vetropack kvalitu obalového skla?

Naše skleněné obaly podrobujeme následujícím kontrolám kvality:

  • zkušební měření (hmotnost, obsah, rozměry atd.
  • destrukční zkoušky (odolnost na vnitřní přetlak, mechanický náraz, tepelný šok atd.
  • 100% zkoušky na výrobní lince pomocí inspekčních strojů (kontrola tloušťky stěn, kontrola trhlin, kontrola vměstků atd.
K čemu je zapotřebí zušlechtění povrchu a z čeho se skládá?

Skleněné obaly se na výstupu z tvarovacího stroje zušlechťují vrstvou oxidu ciničitého. Na výstupu z pásové chladící pece se pokrývají polyetylenovou vrstvou. Obě zušlechtění spolu působí jako určitý druh ochranného filmu. Skleněné obaly při plnění a přepravě snáze kloužou a nepoškrábou se. Při použití etiket s mokrým lepidlem se musí lepidlo optimalizovat pro typ zušlechtění nanášeného na výstupu z pásové chladící pece.

Co se děje při reklamaci?

Při reklamaci, prosím, bezpodmínečně uložte poškozené skleněné obaly a paletový lístek stranou a předejte je poradci pro zákazníky nebo technické zákaznické službě. S těmito podklady mohou naši odborníci rychle vyřešit příčinu reklamace.

Jaké informace jsou důležité pro zadání vývoje skleněného obalu?

 

Produkt
  • Jaký produkt?
  • 
Je produkt citlivý na světlo?
  • Jak vysoký je obsah CO2?

  • Jakou specifickou hmotnost má produkt (jen u potravin)?

  • Při jaké teplotě se produkt plní?
Existují pro plnění specifické požadavky?

  • Jak chcete produkt prezentovat v konkurenčním prostředí?

  • Co je to USP?
Čím je charakteristický trh dané produktové kategorie jaká je jeho dynamika?

  • V jakých zemích má produkt najít své zákazníky?

 

Společnost

  • V jakých mantinelech Corporate Identity se máme držet?

  • Co stanovuje Corporate Design?

  • Jak probíhá vybalení nového skla ve výrobním procesu?

  • Existují ještě další požadavky na plnicí linku?
Jaká velikost palet se zpracovává?

    • 800 x 1200
    • 1000 x 1200
    • výška palet až do ______ cm

 

Skleněný obal

  • Jak se má skleněný obal používat?

    • jednocestné obaly
    • vratné obaly

  • Jakou uzavírací techniku preferujete?

  • Jaké poselství má skleněný obal přinášet?

  • Jakou cílovou skupinu chcete oslovit?

    • Věk _____
    • Spíše ženy
    • Spíše muže
    • Ø příjem domácnosti

  • Ostatní demografické údaje 
  • Jaké spotřební zvyky má cílová skupina?

  • Jaké postoje a přesvědčení charakterizují tuto cílovou skupinu?

 

Prodej

  • Jaké distribuční cesty plánujete?

    • Maloobchod potravin / drobný prodej
    • Gastronomie
    • Ostatní ______

  • Jaký cenový segment je stanoven?

    • Prémiový cenový segment

      • Střední cenový segment
      • Nízký cenový segment

    • Jaké etikety jsou plánovány?

      • Etikety s mokrým lepením

        • Samolepicí etikety
        • Neviditelné etikety
        • Sítotisk

      • Kde má být etiketa umístěna?

        • Krk

          • Přední strana
          • Zadní strana
        • Jaké požadavky na skleněný obal vyplývají z případného vnějšího obalu?

        • Jaké požadavky ze strany distribučních partnerů je ještě nutno dodržet?